Heureka – Ověřeno zákazníky

Přidal:

overeno_zakaznikyOvěřeno zákazníky je služba, kterou poskytuje Heureka e-shopům, které využívají tento porovnávač na prezentaci svých produktů. Služba Ověřeno zákazníky je zcela dobrovolná a může se do ní přihlásit každý e-shop, které má registraci na Heurece. Pro účast v programu ověřeno zákazníky není třeba mít aktivován PPC režim.

Certifikát Ověřeno zákazníky má potencionálním zákazníkům e-shopu říci, jestli je obchod důvěryhodný, jak byli ostatní nakupující spokojeni a především zda, vám zakoupené zboží skutečně dorazí domů. Účast v Ověřeno zákazníky je zcela zdarma a je potřeba pouze službu implementovat na e-shop a následně vše probíhá zcela automaticky.

 

Jak funguje Ověřeno zákazníky?

Pokud se registrujete do služby Ověřeno zákazníky, tak veškerým nakupujícím, ať už přijdou z jakéhokoliv zdroje (Sklik, AdWords, Zbozi.cz, přímá návštěvnost …) je zaslán dotazník z Heureky, jak byli spokojeni s nákupem. Dotazník se zasílá zpětně deset dní od provedení nákupu, jeho cílem je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu.

Kolik lidí dotazník vyplní?

Samotný dotazník vyplní ve většině případů pouze každý čtvrtý až pátý nakupující. Ovšem, pokud zákazník nebude spokojený, tak si můžete být jistí, že Vám záporné hodnocení na Heurece udělí zcela jistě. Kdežto maximálně spokojený zákazník udělí hodnocení jenom výjimečně.

Výhody Ověřeno zákazníky:

  • získáte zpětnou vazbu od zákazníků ohledně jejich spokojenosti
  • při dostatečném počtu kladných hodnocení získáte certifikát Ověřeno zákazníky
  • Heureka zvýhodňuje obchody, kteří mají certifikaci

Podmínky pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky

  • správně implementovaný script pro Ověřeno zákazníky
  • dostatečný vzorek odpovědí od respondentů za posledních 90 dní
  • hodnocení vyšší jak 90%

Zlatý x Modrý certifikát ověřeno zákazníky

overeno_zakazniky

  • Modrý certifikát Ověřeno zákazníky získají e-shopy, které mají za posledních 90 dní minimálně 90% hodnocení od desítek nakupujících. Pokud e-shop klesne pod 88% hodnocení, tak o certifikát automaticky přichází.
  • Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky získávají ty e-shopy, které mají za posledních 90 dní minimálně 97% hodnocení od stovek nakupujících. Pokud e-shop klesne pod 95% hodnocení, tak o certifikát automaticky přichází.

Hodnocení od šedé siluety a ověřeného zákazníka

  • Šedá silueta u hodnocení je od osob, které neprovedly nákup na e-shopu, jenom klikli na „Přidat hodnocení“, jakmile e-shop získá certifikát Ověřeno zákazníky, tak zmizí možnost přidat hodnocení bez nákupu
  • Ověřený zákazník je ten, kdo provedl nákup na e-shopu a své hodnocení vyplnil až v rámci dotazníku, který mu přišel e-mailem

Heureka není povinna smazat udělenou recenzi, ať je sebehorší. Jediná výjimka nastává v situaci, kdy e-shop prokazatelně písemně doloží, že obsah či jednání jeho autora recenze jsou protiprávní (např. pravomocné rozhodnutí soudu).

0

O autorovi:

Přidat komentář