Platba za kliknutí (PPC z anglického pay per click) patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, nýbrž platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.
Pro jaké PPC systémy provádíme správu PPC reklamy:
- AdWords
- Sklik
Správa PPC kampaní zahrnuje:
- stanovení cílů, kterých má PPC kampaň dosáhnout
- navrhnutí nejvýhodnější PPC systémů
- zavedení PPC kampaní do jednotlivých reklamních systémů
- vytvoření klíčových slov a reklamních textů
- průběžná kontrola a optimalizace kampaní pro dosažení maximálních prokliků za nejnižší ceny
- zajištění průběžných reportů o úspěšnosti PPC kampaně
- analýza konkurence
- zaslání údajů pro online přístup do statistik, a informování o důležitých událostech
- po skončení kampaně zaslání kompletního přehledu o úspěšnosti
- měření konverzí a pravidelná optimalizace PPC kampaní
Cena za správu PPC kampaní:
Cena za správu PPC kampaní začíná na částce 1200 Kč za měsíc