Platba za kliknutí (PPC z anglického pay per click) patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, nýbrž platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.

Pro jaké PPC systémy provádíme správu PPC reklamy:

  • AdWords
  • Sklik
  • Facebook

Správa PPC kampaní zahrnuje:

  • stanovení cílů, kterých má PPC kampaň dosáhnout
  • navrhnutí nejvýhodnější PPC systémů
  • zavedení PPC kampaní do jednotlivých reklamních systémů
  • vytvoření klíčových slov a reklamních textů
  • průběžná kontrola a optimalizace kampaní pro dosažení maximálních prokliků za nejnižší ceny
  • zajištění průběžných reportů o úspěšnosti PPC kampaně
  • analýza konkurence
  • zaslání údajů pro online přístup do statistik, a informování o důležitých událostech
  • po skončení kampaně zaslání kompletního přehledu o úspěšnosti
  • měření konverzí a pravidelná optimalizace PPC kampaní

Cena za správu PPC kampaní:

Cena za správu PPC kampaní začíná na částce 1200 Kč za měsíc

 

Máte dotazy, či zájem o správu PPC kampaní? Kontaktujte nás: