Porovnávače zboží jsou jedním z nejdůležitějších prodejních kanálů pro e-shopy. Proto byste rozhodně neměli zanedbávat čas, který věnujete jejich správě a nastavení. Ovšem, proto, abyste měli správně nastaveny porovnávače zboží je potřeba určitých znalostí a zkušeností s nastavením, které získáte pouze praxí. A protože víme, že tyto zkušenosti se nesbírají snadno, tak pro Vám nabízíme správu zbožových kampaní na Heurece, Zbozi, Google Nákupech a produktových reklam ve vyhledávání na Seznamu.

Správa porovnávačů zboží zahrnuje

  • Analýza feedu s produkty (zde obsahuje všechny potřebné údaje pro maximální zisk)
  • Analýza současného stavu a pozic v porovnávačích
  • Kontrola zadaných údajů na porovnávačích (pobočky, měření konverzí, ceny dopravy …)
  • Kontrola ceny prokliků za produkty a pozic produktů (případná úprava)
  • Kontrola spárovanosti produktů a kategorií, případná úprava produktů pro snazší spárování
  • Pravidelné reportování aktuální ceny za konverzi z porovnávačů

Cena za správu porovnávačů zboží

Cena za správu porovnávačů zboží začíná na částce 1200 Kč za měsíc.

 

Máte dotazy, či zájem o správu porovnávačů zboží? Kontaktujte nás: