Porovnávače zboží jsou jedním z nejdůležitějších prodejních kanálů pro e-shopy. Proto byste rozhodně neměli zanedbávat čas, který věnujete jejich správě a nastavení. Ovšem, proto, abyste měli správně nastaveny porovnávače zboží je potřeba určitých znalostí a zkušeností s nastavením, které získáte pouze praxí. A protože víme, že tyto zkušenosti se nesbírají snadno, tak pro Vám nabízíme správu zbožových kampaní na Heurece, Zbozi, Google Nákupech a produktových reklam ve vyhledávání na Seznamu.
Správa porovnávačů zboží zahrnuje
- Analýza feedu s produkty (zde obsahuje všechny potřebné údaje pro maximální zisk)
- Analýza současného stavu a pozic v porovnávačích
- Kontrola zadaných údajů na porovnávačích (pobočky, měření konverzí, ceny dopravy …)
- Kontrola ceny prokliků za produkty a pozic produktů (případná úprava)
- Kontrola spárovanosti produktů a kategorií, případná úprava produktů pro snazší spárování
- Pravidelné reportování aktuální ceny za konverzi z porovnávačů
Cena za správu porovnávačů zboží
Cena za správu porovnávačů zboží začíná na částce 1200 Kč za měsíc.
Máte dotazy, či zájem o správu porovnávačů zboží? Kontaktujte nás: