Tvorba webových stránek / e-shopů

Přidal:

Vlastní e-shop, webové stránky jsou prvním krokem k tomu, aby byla Vaše společnost, či nabídka produktů vidět na internetu. Samotný web/e-shop přitom mnohdy rozhoduje o tom, zdali bude Váš podnikatelský záměr na internetu ziskový, či prodělečný.

Zároveň každý internetový projekt by měl splňovat základní pravidla, které zaručí, že se nebude jednat o neúspěšný projekt. Svěřte proto vytvoření webových stránek, či internetového obchodu nám.

Continue Reading →
0

Optimalizace pro vyhledávače

Přidal:

V rámci optimalizace pro vyhledávače, se zaměřujeme jak na úpravu on-page faktorů, jako jsou titulky stránek, nadpisy, obsahu, tak i na off-page faktory, tedy budování kvalitního portfolia zpětných odkazů směřujících na Váš web.

Během SEO správy pracujeme i s analytickými nástroji, abychom měli neustálý přehled o tom, jak se projevují provedené změny. Samozřejmostí je tedy práce s Google Analytics, Google Search Console, či Majestic.

Continue Reading →
0

Správa PPC kampaní

Přidal:

Primárním cílem PPC kampaní by vždy mělo být dosažení požadovaného počtu konverzí za přijatelnou cenu za konverzi. Přičemž v rámci PPC kampaní lze spravovat kampaně ve vyhledávací a obsahové síti a remarketingové kampaně.

Správa PPC kampaní od naši společnosti zahrnuje primárně správu kampaní v AdWords a Skliku. Zároveň jsme schopni spravovat PPC kampaně na Facebooku.

Continue Reading →
0

Budování zpětných odkazů

Přidal:

Zpětné odkazy jsou nedílnou součástí optimalizace pro vyhledávače. Kvalitní zpětné odkazy ovšem nepochází z registrace do katalogů ale například z článků na tematických blozích a magazínech, vzkazů v diskuzních fórech, anebo z GuestBloggingu.

Zároveň při budování portfolia zpětných odkazů je třeba mít na paměti, že anchor text by měl být přirozený a neměl by působit dojmem placené reklamy.

Continue Reading →
0